شروع مذاکرات دوباره بارسلونا با مدافع بایرن

 

باشگاه بارسلونا بار دیگر مذاکرات خود با ژروم بواتنگ، مدافع ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ را از سر گرفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، اولین بار روز 4 آگوست سال گذشته بود که نشریه مارکا خبر از مذاکرات زوبی زارتا، مدیر ورزشی سابق بارسلونا با بواتنگ داد. در آن گزارش آمده بود که باشگاه بارسلونا به بواتنگ پیشنهاد قراردادی 5 ساله با حقوق دریافتی سالیانه 3.5 میلیون یورو خالص داده بود که سال به سال، 500 هزار یورو به این حقوق افزوده می شد. رقم پرداختی به بایرن نیز 35 میلیون یورو عنوان شده بود. 

بایرنی ها درخواست 39 میلیون یورو برای صدور مجوز جدایی بواتنگ کرده بودند اما زوبی زارتا به تصور اینکه خود بازیکن به بایرن برای جدایی فشار وارد خواهد آورد، مذاکرات مستقیم با بایرن را متوقف کرد و در نهایت نیز بواتنگ متقاعد شد که در بایرن مونیخ به بازی ادامه دهد. 

طبق ادعای مارکا، از هفته گذشته تماس باشگاه بارسلونا با بواتنگ و ایجنتش از طریق کارلس رکساچ، یکی از مدیران بلند پایه ورزشی بارسا برقرار شده است. بارسا قصد دارد این بازیکن را خریداری کرده و سپس تا ژوئن 2016 به بایرن قرض بدهد. لازم به ذکر است که بارسا نمی تواند بصورت رسمی هیچ بازیکنی را تا ژانویه 2016 خریداری کند و به همین منظور برای جذب بواتنگ چاره ای جز این کار ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 2:6 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.